2012/12/12

Mom premir sac

Erosi nuen Beatriz Furest-en lehen poltsoa erakusten dizuet gaurkoan. Urte asko pasa dira hau gertatu zenetik! Lehen aldia zen larruzko poltso bat erosten nuela, eta unibersitateko azken urteetan lagundu ninduen. Oso berezia iruditzen zait eta nire ondoan urte askotan jarraituko duelakoan nago.
Beatriz Furest larruzko poltsoak egiten dituen disenatzailea da, denak kalitate handikoak eta oso bereziak.

Bilbon hauek topatu nahi izanez gero Lu:la-tik edo La Suite-etik pasa baino ez duzue.

Look-a osatzeko Sessun-en jertse larrosa beroa!

Hoy os enseño el primer bolso que me compre de Beatriz Furest. Ya han pasado bastantes años desde esto! Fue el primer bolso de cuero que me compré y me acompaño durante los últimos años de universidad. Me parece especial y espero que me acompañé muchos años más.
Beatriz Furest es una diseñadora de bolsos y complementos de cuero muy especiales.

En Bilbao podéis encontrar sus bolsos en Lu:La o en La Suite.

Para rematar el look un bonito y calentito jersey rosa de Sessun!
 
 



1 comentario:

Anónimo dijo...

Aupa!

Nik aurten erosi det Beatriz Furesten poltso bat lehenengo aldiz (bueno, oparitu egin zidan J-k). Oso kalitate onekoa da ta oso berezia, egia esan. Poz pozik nago horrekin.

Portzi, jertsea ere oso polita da.

Muxu,

Irune