2013/12/18

Ion Fiz & Iraia Oiartzabal

 

Askotan, erosi berri ditudan gauzak erakusten dizkizuet, ditudan arropa berrienak. Baina baditut armairuan gauza polit ugari,urte asko dituztenak, baina mimo handiz gorde eta zaindu ditudanak; batez ere, erosi nituen garaian benetan bereziak  izan zirelako niretzat.
Adibide gisa, gaur erakusten dizuedan jertsea. Ion Fiz-ena da eta izango ditu 5-6 urte. Duela denbora bat,  Bilbon, Ion Fiz diseinatzaileak denda polit bat zuen, eta erosi nituen gauza polit ugari. Jertse hau esaterako.
Eta noski, Iraia Oiartzabalen jaka eramaten dudan bakoitzean, edozein look bihurtzen da berezia!

Generalmente suelo enseñaros las prendas nuevas que tengo, lo que hace poco ha entrado en mi armario. Sin embargo, en el armario tengo algunas cosas preciosas que guardo con mucho cariño y que uso aun; son especiales sobre todo por el momento en que las compre. 


El jersey de hoy es un ejemplo. Es de Ion Fiz y diría que tiene 5-6 años. Antes Ion Fiz tenía una tienda bonita en Bilbao y tengo cositas guardadas de aquella época, como este jersey que no tiene nada pero me encanta.

En todo caso, en cuanto me pongo la chaqueta de Iraia Oiartzabal cualquier look se convierte en especial!
 
 

1 comentario:

Anónimo dijo...

Egun on!

Ze jertse polita!!

Mx,

Irune