2014/05/12

Merci Aparté


Pasaden igandean, Bilboko Aparté dendak egindako zozketa batean, 100 €ko bono-sari bat irabazi nuen! Pentsatuko duzuen bezala, ez nuen denbora gehiegi itxaron bono-sari hau erabiltzeko. Nire aukera, nahiz eta duda dexente izan nuen, praka berde argi hauek izan ziren. Politak eta erosoak udaberrirako. Bide batez, eraztun gorri txiki hau erosi nuen...kolore gorri horrek atentzio deitu zidan.
Mila esker Aparte-ri zozketagatik!
El domingo pasado gané el bono regalo que sorteaba la tienda Aparté de Bilbao! y como podéis imaginar no tardé demasiado en ir a canjearlo. Aunque me costó decidirme al final me decanté por este pantalón verde clarito. Me gustaron para primavera y además son muy cómodos. De paso, piqué con este anillo.. me encantó el rojo. 
Muchas gracias Aparté por el sorteo!
Cimarron, Deux Souliers, Sessun

1 comentario:

Anónimo dijo...

Aupa!

Ze ondo!!! Jertsea oso polita! Ta eraztuna azkazal hoiekin, perfect :))

Mx,

Irune