2011/10/16

Kutxa Kultur Moda

Os debía una entrada sobre Kutxa Kultur Moda, así que ahí va.
Kutxa Kultur Modan ikusitakoari buruzko sarrera bat zor nizuen, beraz hemen doa sarrera. 

Me pase el viernes por la tarde y me quede a ver los 5 desfiles de esa noche. La verdad es que me gustó mucho lo que ví y lo más importante es que tengo nuevos nombres de jóvenes con muchas ideas y unas manos fabulosas para hacer prendas especiales y de buena calidad. 
Ostiral arratsaldean pasa nintzen eta egun horretako bost desfileak ikusi nituen. Egia esan, asko gustatu zitzaidan ikusitakoa eta garrantzitsuena dudarik gabe, kalitate handiko disenatzaile batzuen izenak ditudala da, ideia eta eskuekin pieza bereziak sortzen dituzten diseinatzaileak.

Sólo tengo fotos de algunos de los participantes pero os dejo toda la lista por si os apetece curiosear por vuestra cuenta. En la carpa estaban: 
Disenatzaile bakar batzuen argazkiak ditut, baina hona hemen karpan egon ziren guztien izenak, informazio gehiago bilatu nahi bauduzue ere. Karpan ikusi genituen:
  • LAVANDERA
  • MIREIA 
  • LETITARE
  • MASAMARGO 
  • AGURITAL 
  • MARISILDAS 
  • HAIZEA 
  • LEIRE LAPARRA
  • ESTIBALIZ DE CRISTÓBAL 
  • AZABALA
  • NÚMERO 9 
  • ILAZKI
  • RECYCLING BY BENEDETTA ORSOLI 
  • ALI DE BALI
  • ELENA SILVESTRE 
  • NEREA LURGAIN 
  • RE.DISEÑO 
  • ELENA GALLEGO 
  • IRAIA OIARTZABAL 
  • IUNIK
La verdad es que hay muchísimo talento, mucha gente que diseña a precios asequibles con calidades excepcionales pero que tiene dificultades para que su producto llegue a todos nosotros. Me gustaría daros ideas con este post y animaros a descubrir las posibilidades que hay para vestirse fuera de los circuitos habituales.
 
Talentu handia dago dudarik gabe. Jende asko dago kalitate handiarekin eta eskuragarri dauden prezioekin diseinatzen ari dena. Baina zailtasunak dituzte beraien produktua gugana hel arazten. Post honekin ideiak eman nahi dizkizuet eta batipat, zuen kabuz  eguneroko lekuetatik at janzteko dauden lekuak bilatzera animatu

Y aquí os dejo mis comentarios y algunas fotos que hice a algunos de los diseñadores:
Hona hemen disenatzaile batzuei buruzko komentarioak eta bertan egindako argazkiak:
  • Iraia Oiartzabal: aunque no soy una experta en moda creo que se diferenciar entre las prendas que están bien hechas y las que no y, os puedo asegurar que las prendas de Iraia lucían impecables. Eran prendas sobre todo de fiesta pero para toda la vida con unos diseños sencillos pero actuales. Me encanto la chaqueta beige que veis en las fotos. Me la imagino con un look muy sencillo para darle todo el protagonismo. Iraia realiza todas las piezas a medida y puede haceros desde ropa de fiesta y novia hasta prendas sueltas. A ver si me surge algún evento para acercarme a su atelier! Os dejo su web. Pinchar aquí
  • Iraia Oiartzabal: nahiz eta ez naizen moda munduan oso jakituna, ondo eginak dauden gauzak bereizten badakit, eta esan beharra dizuet Iraiak egindako arropak primeran eginak zeudela. Festarako arropa zegoen bereziki, baina armarioan bizitza osoa modatik pasa gabe iraun ahal dezaketenak. Argazkian ikusten duzuen jakea izugarri gustatu zitzaidan. Look sinple batekin imaginatzen dut jaka hau, protagonismo guztia hartuaz. Iraiak erropa neurrira egiten du, bai festarako, ezkontzetarako edota kalerako. Ea hemendik gutxira festaren bat dudan eta bere atelierretik pasa naitekeen. Hona hemen bere web orria.
 
 
 
 
  • Ilazki: me gustaron los pantalones cortos y un vestido beige con un corte y un bonito lazo en la espalda. Ropa especial para todos los días con un diseño muy cuidado. Y caí en la tentación. Y me quede con el vestido!! Ya os lo enseñaré! Aquí su web.
  • Ilazki: Gustatu egin zitzaizkidan erakusgai zituen galtza motzak, baita bizkarrean lazo polit bat zuen soineko beige bat ere. Arropa berezia, baina egunero jartzeko modukoa. Hori bai, diseinua ondo zainduaz. Hain ondo, ezen tentazioan erori eta soinekoa erosi bainuen! Egon zihur erakutsiko dizuedala! Hona hemen bere web orria.
 
 
  • Letitare: también estaba Irati con sus bonitos diseños. Me gustan las telas que escoge para sus prendas. En este caso, mucha seda con detalles en cuero. Todo un acierto. Y sobre todo me fascinó su desfile. Me sorprendieron la falda de cuero blanco con el top a conjunto, las capas y los talles altos que tan bien sentaban a las modelos y un vestido plisado “roto” por las cintas que marcaban el cuerpo de la modelo. Os podéis hacer amiga de Letitare en Facebook y así podréis ver las fotos del desfile.
  • Letitare: Irati ere han aurkitzen zen, beti bezela, bere diseinu politekin. Aukeratzen dituen oihalak gogoko ditut. Kasu honetarako, zeta asko, larruzko detaile txikiekin. Ezinezkoa hobe aukeratzea! Baina benetan txunditurik utzi zidana bere desfilea izan zen. Larru zurizko gona bat, bere konjuntozko top batekin, modeloei primeran geratzen zitzaizkien kapa zein taille altuak, eta soineko tolesdun ikusgarri bat. Facebook-aren bidez Letitare-ren lagun egin ezkero, desfileko zenbait argazki ikusteko aukera izango duzue.
 
 
 
 
 

Aunque no tengo fotos, también estaba Amaia Zabala - Azabala (aquí su blog). El año pasado le compré una camiseta de dos capas de algodón y tul que he usado muchas veces para salir. No me probé ninguna de sus prendas pero me quede con las ganas de ver como sentaban los abrigos. .  
Bere argazkirik ez badut ere, hantxe zegoen Amaia Zabala - Azabala ere (hona hemen bere bloga) . Lehengo urtean kotoi eta tul-ezko bi kapadun kamiseta bat erosi nion. Askotan erabili izan dut asteburutan irteteko. Ez banuen bere berokiak probatzeko aukerarik eduki ere, soinera nola egokitzen ziren ikusteko gogoekin geratu nintzen.




2 comentarios:

Xarlem Creations dijo...

pena bat da, ezin izan nintzan jun! eskerrak zu zauden dana kontatzeko!

muxu bat

www.xarlemcreations.blogspot.com

Anónimo dijo...

Kaixo!

Itzulita opor egun batzutatik. Zmz?

Ikusten det zure atsalde horrek askotarako eman zizula :) Irrikitzen soineko berria ikusteko, jaja...

Muxu,

Irune