2011/10/31

Vintage

Banituen gogoak jake hau zuei erakusteko. Hamarren bat urte darama nirekin baina auskalo zeinekin iragan zituen aurrenekoak.Bigarren eskuko belusko jakea da eta berri berria dago, urteak berarentzat pasa ez balira bezala. Askotan jantzi dut, udazken eta udaberrietan batez ere eta ezagutzen nautenek badakite nire armarioan toki kuttun bat duela.
Vintage arropa gustoko dudan arren ez naiz oso abila soinekoak eta bestelakoak topatzen. Hala ere, noizean behin, gustatu egiten zait bigarren eskuko dendetara sartzea eta jakeak eta poltsoak begiratzea. Hori bai, zerbait topatu dudanetan ez dut soinetik kendu. Jakea hau eta askotan ikusi didazuen poltsoa dira horren adibide. Beraz animatu egiten zaituztet bigarren eskuko dendetara sartu eta pazientziarekin kuxkutzeatzeko, perlaren bat topako duzuelakoan nago.
Eta zuek, abilak al zarete vintage arropakin?

Tenía ganas de enseñaros esta chaqueta. Lleva conmigo 10 años pero ni idea de quien la disfruto en los anteriores. Es una chaqueta de terciopelo vintage que está como nueva, como si los años no hubiesen pasado para ella. La he usado mucho, sobre todo en primavera y otoño y los que me conocen, saben que tiene un hueco especial en mi armario.
Me gusta la ropa vintage, pero tengo que admitir que no tengo mucho ojo para los vestidos y demás. De todas formas, de vez en cuando, me gusta entrar en las tiendas de segunda mano y mirar las chaquetas y los bolsos. Y cuando encuentro algo, no me lo quito de encima, como es el caso de esta chaqueta o el bolso cartera que tantas veces os he enseñado. Así que os animo a entrar en las tiendas de segunda mano y rebuscar con paciencia, que seguro que encontráis alguna perla!
Y a vosotras, ¿se os da bien la ropa vintage?

 
 
 
 
Vintage boltso eta jakea, BelleRose Kamiseta, Zara prakak eta Medecine Douce belarritakoak. Bolso y chaqueta vintage, camiseta BelleRose, pantalones Zara y pendientes Medecine Douce.

Kanpoan egongo naiz aste bete, oporrak. Bueltan ikusiko gara. Estaré fuera una semana, vacaciones. Nos vemos a la vuelta.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo!

Ba ni ere oso abila ez naiz, baina holako dendatan sartzen naiz. Jaka ta poltso bat ditut nik ere, jajaja...

Oso ondo pasa oporretan!

Muxu,

Irune

Masustak eguzkitan dijo...

Iepa Alazne!
Ez dakit zelan aurkitu zaitudan, baina pozgarria da modaz eta euskeraz egiten duen blogger bat aurkitzea! Ni orain dela gutxi hasitakoa naiz eta diy gustokoa dudanez, nire gauzatxoak publikatzen ditut blogean. Bueltatxo bat eman ezazu nire blogetik ia zer iruditzen zaizun!!
Agur, Maider