2013/05/21

Ganbara II

Argazki batzuk erakutsi nahi nizkizuen gaurkoan, baina biharko utziko dut. Gaur beste berri batekin natorkizue. Igande honetan, pasaden hilabetean bezala Open Your Ganbaran postua izango dut Ladylikewardrobe-ekin. Leku berdinean, ordutegi berdinean, baina beste mahai batean! Hemen informazio gehiago!
Esan, pasaden hilabetean gerturatu zirenak oso pozik joan zirela bere erropa berriekin. Kasualitatez horietako neska bat aurkitu nuen eta iadanik jantziak estreinatu zituela esan zidan. Ba, hori bera zen bilatzen genuen helburua!
Beraz, animatu zaitezte eta gerturatu igande honetan Ganbarara!

Oraingoan, ispilua eramaten saiatuko gara!


Tenía en mente enseñaros unas fotos pero hoy mismo nos han confirmado el puesto para el Open Your Ganbara de este domingo y os lo quería comentar. Así, que este domingo a la misma hora y en el mismo sitio me podréis encontrar junto con Ladylikewardrobe. Creo que la única diferencia será el lugar de la mesa! Aquí más info!
Sólo comentaros que la gente que se acercó en abril se fue encantada con sus compritas.Casualmente me encontré a una chica que se llevo dos vestidos y me comentó que ya los había estrenado! Así que os animo a venir a vernos!

Además, intentaremos llevar un espejo!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo!!

Pena ezingo naizela hurbildu...

Zmz dena? Ondo espero! Ni hasi naiz eguneroko martxa berrian. Ea...

Muxu,

Irune

Anónimo dijo...

Lehenengo ordutik bertan egongo zarete?
Eskerrik asko!!!
Jone

Alazne dijo...

Kaixo Jone!
Bertan egongo gara 10tatik aurrera.
Animatu zaitez!

Anónimo dijo...

Eskerrik asko!han ikusiko gara!