2013/05/23

Marin

Hasieratik jarraitzen nauzuenok badakizue marrak oso gustoko ditudala, eta maiz marren inguruko look batekin natorrela. Oraingoan Sessun-en jertse hau erakusten dizuet. Urte batzuk ditu dagoeneko eta asteburutan eroso joan nahi dudanetan jartzen dut normalean. Oraingoan ere Argila zapatekin... arrazoi duzue, ez ditut negu guztian kendu!

eta bai, ilea moztu dut! asko gainera!


Las que me seguís desde el principio sabréis que me gustan muchos las rayas marineras y que de vez en cuando vuelvo con un look marinero. Hoy os enseño este jersey de Sessun. Ya tiene unos añitos y tiro mucho de él los finde de semanas que no me quiero complicar. Y sí, de nuevo los zapatos de Argila.. no me los he quitado en todo el invierno!!

y también.. me he cortado el pelo! y mucho!!

 
 
 

Ez ahaztu igande honetan Open Your Ganbaran ikusten garela! Hona hemen Ladylikewardrobek idatzitakoa informazio guztiarekin. 

Y lo dicho! este domingo nos vemos en Open Your Ganbara! Aquí el post de Ladylikewardrobe con toda la info!

No hay comentarios: