2013/05/17

Pour moi



Aspaldiko partez lagunekin joan naiz bazkaltzera, ondo pasa eta parranda apur bat egitera (parranda azkenean ez dut egin, gaueko 9.30tako etxean bainengoen. Hori bai, aspaldiko partez kubata goxo bat edan eta gero! baina nire txikiak ama behar du lo egin baino lehen edo amak bera behar du).
Inoiz ez naiz gehiegi konplikatu janzteko orduan horrelako kasuetan, gauez edo parrandan ateratzeko orduan. Larunbatean etzen desberdina izan. Bakeroak eta kamiseta beltza. Sessun-en jake urdina estreinatu nahi nuen baina azkenean ez nuen eraman. Fresko egiten zuen eta negukoa jarri nuen. Hala ere argazkietan erakusten dizuet.

Asteburu umel polit bat pasa!

.. y unos meses después me voy de comida con las amigas, a pasarlo bien y con vía libre para salir a la noche (esto último imposible... para las 21.30 en casa! eso sí, después de disfrutar de un buen cubata! pero mi niño me necesita por la noche.. o ¿yo a él?).
La verdad es que nunca me he complicado mucho al vestirme para salir. Y menos con bares de por medio. Así que el sábado no fue diferente. Unos vaqueros y camiseta negra.Quería estrenar la chaqueta azul de Sessun pero al final me pareció que hacía frió y saqué otra. Pero os la enseño en las fotos. 

Pasar un buen finde bajo la lluvía!
 
 
Argila zapatak, Cheap Monday prakak, Sessun jakea, Ainara poltsoa. Zapatos Argila, vaqueros Cheap Monday, chaqueta Sessun, bolso Ainara.

No hay comentarios: